Nastavení cookies

Informace o škole poskytované dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Název školy: Základní škola Slezská Ostrava, Škrobálkova 51, příspěvková organizace

Důvod a způsob založení: Příspěvková organizace byla zřízena usnesením Zastupitelstva městského obvodu Slezská Ostrava ze dne 17.4.2019 číslo usnesení 0083/ZMOb-Sle/1822/4 s účinností od 1.8.2019

Ředitel školy: Mgr. Natalija Čertanova

Zástupce ředitele: Mgr. Jana Svobodová

Počet tříd: I. stupeň – 5 tříd // II. stupeň – 6 tříd // ŠD – 2 oddělení

Přípravná třída – 1 třída

Vzdělávací program: ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PRO ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ „Škola pro život II“ - k nahlédnutí                                      v kanceláři školy

                                    Školní vzdělávací program pro přípravnou třídu - k nahlédnutí v kanceláři školy

Organizační struktura

Statutární orgán – ředitelka školy

Zástupce statutárního orgánu – zástupkyně ředitelky školy

Výchovné poradkyně

Metodik prevence

Speicální pedagog

Pedagogičtí pracovníci 

Asistenti pedagoga

Školní asistenti

Vychovatelé

Koordinátor inkluze

Kariérový poradce

Koordinátor akcí

Vedoucí vychovatel školního klubu

Ekonomka 

Sekretářka

Pracovnice výdeje stravy

Školník

Vrátný

Uklizečky

Identifikační údaje

IČO: 08146497

DIČ: CZ08146497

IZO: 181106566

REDIZO: 691013578

Telefonní kontakty

ředitel školy: +420 596 237 045

sekretariát: +420 596 237 045

mobil sekretariát: 602 522 146

školní družina: +420 596 237 045, 602522144

Elektronické kontakty

ID schránky: 6fjdizw

e-mail: zs-skrobalkova@seznam.cz

Internetové stránky: www.zsskrobalkova.cz

Bankovní spojení: ZŠ: 2001669936/2010

Kontaktní adresa: Škrobálkova 51/300, Ostrava – Kunčičky, 718 00

Formáty dokumentů

.doc, .docx, .pdf, .txt, .xls, .xlsx, .jpg, .jpeg, .ppt, .pptx

Úřední hodiny

Po – Pá: 07,00 – 11,00 // 12,00 – 14,30

Zřizovatel

Statutární město Ostrava, Městský obvod Slezská Ostrava

IČO: 00845451

Těšínská 35, 710 16, Ostrava – Slezská Ostrava

Rozpočet

Roční rozpočet školy operuje s částkou xxx. Bližší informace na sekretariátě školy. Schválený rozpočet na rok 2025 a střednědobý výhled na rok 2026 a 2027– usnesením č. 2580/RMOb-Sle/2226/78 ze dne 4.11.2024. Podrobnějí informace na stránkách školy v sekci rozpočet.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Pověřencem: Moore Advisory CZ s.r.o.,  IČ 09692142, se sídlem Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8 zastoupena - Ing. Petr Štetka,  tel.č.: +420 227 031 495, email: petr.stetka@moore-czech.cz 

Postup při vyřizování žádosti o poskytnutí informace

Postup při vyřizování žádosti o poskytnutí informace:

  • Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně, telefonicky nebo písemně.
  • Ústní a telefonické žádosti vyřizují určení zaměstnanci podle druhu poskytované informace.
  • Písemné žádosti se podávají na sekretariát školy.
  • Náležitosti žádosti – komu je podání určeno a kdo je činí (nelze žádost podat anonymně).
  • Předpisy, výroční zprávy o činnosti a hospodaření, rozpočet a zásady hospodaření s FKSP, kolektivní smlouva, vnitřní směrnice školy, jsou k nahlédnutí denně v době od 8,00 do 14,00 hodin v kanceláři ředitele školy.

Žádost je vyřízena, pokud žadateli

  • byla poskytnuta ústní informace a žadatel s ní souhlasí a nemá další požadavky (pouze u ústních žádostí);
  • byla poskytnuta informace formou písemného sdělení;
  • bylo umožněno nahlédnout do spisu a zjistit si tak potřebné informace;
  • bylo umožněno pořídit tištěnou kopii požadovaného materiálu;

Lhůty pro vyřízení žádosti o poskytnutí informace:

  • Písemná žádost, která splňuje všechny náležitosti se vyřizuje do 15 dnů od přijetí nebo od upřesnění žádosti.
  • Lhůtu pro poskytnutí informace lze prodloužit o 10 dnů ze závažných důvodů, kterými jsou:
  1. vyhledání a sběr požadovaných informací je mimo školu, předškolní nebo školské zařízení, kde byla žádost podána;- vyhledání a sběr objemného množství různých odlišných informací;
  2. konzultace s jinými povinnými subjekty, které mají vážný zájem na rozhodnutí o žádosti.

Omezení a neposkytnutí informace:

  • Škola může omezit poskytnutí informace:
  1. pokud se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům školy;
  2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí školy.
  • Škola informaci neposkytne pokud:
  1. byla předána škole osobou, která povinnost poskytovat informace nemá, a tato osoba s poskytnutím informací nesouhlasí;
  2. zveřejnění informace ukládá zákon v předem stanovených pravidelných termínech až do nejbližšího následujícího období;
  3. poskytnutím informace by byla porušena ochrana duševního vlastnictví stanovená zvláštním předpisem;
  4. informace se týká probíhajícího trestního řízení;

Odvolání:

  • Pokud škola nedá ve stanovené lhůtě informaci, může žadatel podat odvolání do 15 dnů ode dne, kdy uplynula lhůta pro vyřízení žádosti.
  • Odvolací lhůta proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti podat informaci je 15 dnů od doručení rozhodnutí.
  • Odvolání se podává u školy, která rozhodnutí vydala nebo měla vydat.
  • O odvoláních rozhoduje ředitel školy, pokud informace poskytuje podřízený, nebo zřizovatel, pokud informace poskytuje ředitel školy.
  • O odvolání se rozhoduje do 15 dnů od předložení odvolání škole.
  • Pokud příslušný orgán k rozhodnutí o odvolání nerozhodne, má se za to, že odvolání zamítl a napadené rozhodnutí potvrdil.
  • Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání.
  • Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti je přezkoumatelné soudem podle zvláštního zákona.

Úhrada nákladů spojených s poskytováním informací:

  • Škola je oprávněna žádat úhradu nákladů spojených s vyhledáním informací, pořízením kopií, odeslání informace žadateli.
  • Ředitelství ZŠ Slezská Ostrava, Škrobálkova 51. p.o. od 1.9. 2019 stanovuje sazebník úhrad na náklady spojené s vyhledáváním informací podle množství a složitosti vyhledávání:
  1. Nahlížení do spisů a vnitřních dokumentů školy – bezplatně
  2. Pořízení kopie za stránku A4 2,-Kč, A3 3,-Kč
  3. Odesílání informace poštou za výši poštovného
  4. Za vyhotovení kopie rozhodnutí (přijetí ke školní docházce, odklad školní docházky, rozhodnutí o přestupu a další správní řízení) poplatek 50,-Kč.
  5. Vystavení druhopisu vysvědčení – poplatek 100,-Kč.
  • V ceně jsou zahrnuty náklady s vyhledáváním daných informací podle množství a složitosti, pořízení kopie, potvrzení, že kopie souhlasí s originálem.
  • Platba se provádí při podání žádosti v hotovosti. Úhrady jsou vybírány na sekretariátě školy v hotovosti, žadateli je vždy potvrzena úhrada poplatku.
  • Na žádost žadatele škola sdělí předem předpokládanou výši nákladů. Úhrada je příjmem školy.
nahoru